Δέσποινα Χαραλάμπους
Στην ARTENS διδάσκει το σεμινάριο ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ και το σεμινάριο ΜΟΝΤΑΖ
Η Δέσποινα Χαραλάμπους ζει και εργάζεται στην Αθήνα ως σεναριογράφος, σκηνοθέτις και μοντέζ. Έχει σπουδάσει Αρχιτεκτονική και Σκηνοθεσία ενώ συμμετείχε κατόπιν επιλογής στα Ευρωπαϊκά προγράμματα κατάρτισης “Script & Pitch” και “Sources2” για τη συγγραφή και ανάπτυξη σεναρίων, καθώς και τα προγράμματα ανάπτυξης σχεδίων “Trans Atlantic Partners” και “European Films Crossing Borders”.
Η φιλμογραφία της ως σεναριογράφος περιλαμβάνει τις ταινίες μεγάλου μήκους “Copy–Paste” (η συγγραφή του σεναρίου χρηματοδοτήθηκε από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου και η ανάπτυξη από το πρόγραμμα MEDIA), “ΤΟΜΟΣ 7 / VOLUME 7” – (χρηματοδοτήθηκε η ανάπτυξη του σεναρίου και η παραγωγή από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου, με την υποστήριξη του προγράμματος MEDIA της Ε.Ε. – υπό κατασκευή), “Liquid” (συμμετείχε κατόπιν επιλογής στο 1ο Concept Factory του Μεσογειακού Ινστιτούτου Κινηματογράφου, MFI 2015), τις ταινίες μικρού μήκους “Memory Reloaded” (χρηματοδοτήθηκε η παραγωγή από την ΕΡΤ, συμμετείχε και βραβεύτηκε σε πολλά φεστιβάλ σε όλον τον κόσμο), “Identity / Ταυτότητα” (χρηματοδοτήθηκε η παραγωγή από το ΕΚΚ, συμμετείχε και βραβεύτηκε σε πολλά φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο), “Liquid Invasion” (φιναλίστ στο διαγωνισμό σεναρίου Fantastic Planet Film Festival, Sydney 2013), “Αποστάσεις”, επιλέχθηκε και χρηματοδοτήθηκε το σενάριο στα πλαίσια του ειδικού προγράμματος του ΥΠΠΟΑ/Covid-19 .
Ως σκηνοθέτις και μοντέζ έχει ολοκληρώσει, εκτός από τα παραπάνω, και δύο ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, (“Το Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο”, “Αν Ήμουν Εκεί”), μια τηλεταινία, δύο μικρού μήκους ταινίες μυθοπλασίας και ένα μεγάλο αριθμό από ντοκιμαντέρ μικρού μήκους και σειρές ντοκιμαντέρ, όπως τη σειρά ντοκιμαντέρ 18 ωριαίων επεισοδίων “Αρχαίων Δράμα” της ΕΡΤ. Πρόσφατα συνεργάστηκε ως μοντέζ στη βραβευμένη ταινία ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, “ΤΟ ΙΧΝΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ” της Διονυσίας Κοπανά.
Διευθύνει την εταιρεία οπτικοακουστικών παραγωγών Two Times Filmmaking. Ασχολείται φανατικά με τη σύγχρονη τεχνολογία και τους υπολογιστές και παραμένει σε όλη της τη ζωή ένθερμη οπαδός της επιστημονικής φαντασίας και του φανταστικού κινηματογράφου. Είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Σεναριογράφων.