Εμπνευσμένη από την «Σαλώμη» του Oscar Wilde, η performance επιχειρεί να σχολιάσει την
στερεοτυπική ιδέα περί θηλυκότητας. Τα μαλλιά, και κυρίως τα μακριά μαλλιά, για τις
περισσότερες κουλτούρες και λαούς είναι σύμβολο δύναμης ενώ ταυτόχρονα είναι πολύ συχνά
συνδεδεμένο με τη γυναικεία σεξουαλικότητα και γοητεία. Στην performance, αυτή η ιδέα
δύναμης και θηλυκότητας μετατρέπεται σε δέσμιο το οποίο καθιστά την «Σαλώμη» σε μία
κατάσταση όπου η κίνηση είναι περιορισμένη.
Η κίνηση της performer ξεκινάει από το κεφάλι επηρεάζοντας έτσι το υπόλοιπο σώμα σε μία
ρυθμική ταλάντευση με σκοπό την απελευθέρωση. Όταν τα μαλλιά λύνονται, πέφτουν ως ένα
άλλο «τελευταίο πέπλο» του διάσημου χορού της Σαλώμης, με την διαφορά ότι αυτή τη φορά
απελευθερώνει η ίδια τον εαυτό της.

Αφροδίτη Αναστοπούλου
Η Αφροδίτη Αναστοπούλου γεννήθηκε το 1994 στην Αθήνα. Σπούδασε στο Τμήμα Εικαστικών
και Εφαρμοσμένων τεχνών της Σχολής Καλών Τεχνών Θεσσαλονίκης (2017) και
πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Βασιλική Ακαδημία Καλών Τεχνών της
Αμβέρσας με κατεύθυνση το Costume Design απ’ όπου αποφοίτησε με διάκριση (2019). Έχει
παρακολουθήσει μαθήματα σωματικού θεάτρου με εισηγητές τον Γιωργή Σφυρή και την Ρόζα
Προδρόμου καθώς και σειρά σεμιναρίων σχετικά με την performance και την σκηνογραφία.
Έχει εργαστεί ως ενδυματολόγος και βοηθός ενδυματολόγου στην Ελλάδα (Θέατρο Σταθμός,
Σύγχρονο Θέατρο) και στο Βέλγιο, ενώ το Σεπτέμβριο του 2019 ανέλαβε την σκηνογραφική
επιμέλεια του «Ολονύκτιου Αφιερώματος στη Χρύσα Σπηλιώτη» σε διοργάνωση του Φεστιβάλ
Αναλόγιο. Ως εικαστικός έχει πάρει μέρος σε πολλές ομαδικές εκθέσεις και φεστιβάλ στην
Ελλάδα και στο Βέλγιο όπως το BillBoard Project Antwerp (2020), Looming Together (Victoria
Square Project, 2020), Love and Disaster in Athens (Fokianou ArtSpace 2020), Thank you come
again: Selected Master of the Royal Academy (2019), Athens Dance Video Project (2018),
Thessaloniki Queer Art Festival (2018) κ.α