Ο φαύλος κύκλος της έμφυλης βίας, η
δοκιμασμένη συνταγή που οδηγούσε και
οδηγεί σε γυναίκες θύματα με κλειστό
το στόμα.
Ο φαύλος κύκλος έχει τρία σημεία,
χωρίς αρχή και τέλος, παράδοση,
απόκρυψη, κωδικοποίηση. Τους τρεις
ρόλους αυτούς θα κληθούν να παίξουν
αντίστοιχα, η ελληνική κοινωνία,
οι ελληνικές αρχές (αστυνομικές
και δικαστικές), τα ελληνικά μέσα
ενημέρωσης.
Ο κάθε ρόλος ξεκάθαρος και
προδιαγεγραμένος, οι λεπτομέρειες του
κάθε εγκλήματος έχουν μικρή σημασία
όταν ο θύτης είναι άντρας και το θύμα
γυναίκα.
Ένα floral σεντόνι για την παράδοση, για
τη σεξουαλική αγνότητα, για το ρόλο
της γυναίκας, για την υπομονή και την
εγκράτεια, για το ωραίο αλλά ασθενές
φύλο.
Μια γυναίκα πίσω από έναν τοίχο από
pixel, τη ρώτησαν τι φόραγε, αν μίλησε.
“Έτσι είναι αυτά.” είπε ο μπάτσος, η
δίκη δεν έγινε ποτέ και ο κακοποιητής
της την κρατά όμηρο.
Στην ενορχήστρωση του ηχητικού
χαλιού από σπασμένα πιάτα και
πνιγμένες φωνές, τα media προβάλουν
τη γνωστή ιστορία, οικογενειακή
τραγωδία, έγκλημα πάθους, αντρικές
σεξουαλικές και βίαιες ορμές, η
βιολογία δεν είναι με το μέρος σου.

Ελένη Χαλαβαζή
Γεννήθηκε το 1996 στην Αθήνα, όπου και κατοικεί εώς σήμερα. Σπούδασε Graphic Design (Vellios School of Art, 2015 – 2018) και εικαστικές τέχνες (Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών, 2016 – σήμερα). Ασχολήθηκε με τη ζωγραφική, τη γλυπτική, τη γραφιστική και πολλά άλλα, για να καταλήξει να συνδυάζει όλες αυτές τις επιρροές και τα μέσα, δημιουργώντας ψηφιακά έργα – κολλάζ ήχου και εικόνας.